Foorumi / Uusimmat keskustelut / Feikkimakroilua
edellinen
1 2 3 4
seuraava
-
Juzz2050pv sitten
-
Kategoria: tekniikka
Feikkimakroilua
PINGSTATE.NU PRESENTERAR:
FAKE MAKRO PHOTOGRAPHERANDERNAS... ..DEN
Koska leikki on hauskaa ja kukaan ei jaksa tehdä oikeita töitä, seuraavaa tapahtuu: kaikki tekee feikkimakrokuvia!
Tässä on siis keskusteluketju, jonne nämä työnsä voi postittaa. Kuten hyvien tapojen mukaista on, aloitan itse ensin.
(huomatkaa aivan sikamageet yber-pro-sulkijanlihas-glow-effektit blurrilla laueella, WHA-BAM!)
-
Niko R.2050pv sitten
-
Näitä on yllättävän hauska väsätä. Ihan norskiräpsyistä saa näyttäviä muutaman minuutin naksuttelulla.
Kuka on eka joka tunkee feikkimakron kaupalliseen duuniin? Pistetäänkö skaba pystyyn?
-
tomik2050pv sitten
-
Joo, mä osallistun. On jo muutenkin ollu mietinnäs yks kirjan kansi, johon tolla kikalla sais sopivaa symbolikkaa. Harmi että tuotannosta se tulee aikaisintaan ens vuoden alkupuolella. :/
-
NeverRain2050pv sitten
-
Täytyy sit itekin osallistua omalla pikaisella tuotoksella :/

-
tomik2050pv sitten
-
Kivaa, pitää tehä kotona lisää, nyt on töitäkin. :)
Never: Toi on kyllä siisti!
-
eruptus2050pv sitten
-

-
sbass2050pv sitten
-
Mulla on jo työn alla =o)
Tosin aika pieni kuvituskuva...
-
olli2050pv sitten
-
eruptus: Järvenpään lätkäkaukalo!
-
shorty2050pv sitten
-
En välttämättä viel oikeen hoksannu tätä.
-
seizmo2050pv sitten
-
Heh, mitä vittua? Onks toi niinku syvätty tohon vai? Erittäin hauska jokatapauksessa.
-
Juzz2050pv sitten
-
hyvää
-
wintertribe2050pv sitten
-
Hienoja!
Kertokaa miten noita tehdään. GaussionBlurria ympärille ja...Häh?
-
eruptus2050pv sitten
-
re: olli: oikein!
-
tomik2049pv sitten
-
shorty: huh, tosi hyvä! Mä jo luulin, että tosta perspektiivistä homma ei toimis, mutta toihan kumos sen oletuksen kertaheitolla.
Kuvissa joutuu kyllä aina syväileen ja blurraamaan eri tasoja, ei ne muuten näytä oikealta.
-
sbass2049pv sitten
-
Ei mielellään gaussian blurria, vaan lens blurria jos sellainen photarista löytyy...
Gaussian sumuttaa ikävästi kaiken samansävyiseksi massaksi...
-
Niko R.2049pv sitten
-
wintertribe: Gradient-maski kuvan päälle ja lens blur. Nopsaa, helppoa.
-
kalmar2049pv sitten
-

-
kalmar2049pv sitten
-
Apua! Tähän jää koukkuun...

-
kudos2049pv sitten
-
Eruptuksella ja Kalmarilla ei oikein toimi nuo blurrailut.. Kandee vähän miettiä, mitkä elementit kuvassa on samalla etäisyydellä toistensa kanssa ja blurrailla sen mukaan.
-
Niko R.2049pv sitten
-
Ja maskiahan voi aina korjata, esim lyhtypylväät tms. voi maskata pysymään sharppina ja eri etäisyydellä olevat asiat sisältää blurriin.
-
wintertribe2049pv sitten
-
Sen verran oon vanhanaikainen, että menen vielä photari 7:ssa. Taitaa tuo lensblur olla CS kamaa. Voe voe sentäs!
-
halla2049pv sitten
-
Tän plurrailun inversiona syntyy mukavasti takavuosien "ääni muutettu" ja kasvot sumennettu meininki. Sekin oli joskus kova JUTTU.
-
pinta.tk2049pv sitten
-
jea
-
seizmo2049pv sitten
-
Hmm... vähän suttuinen, ei tule makrofiilis tästä:

-
seizmo2049pv sitten
-
Miten sai kuvan tähän suoraan koneelta?
-
Kelpo2049pv sitten
-
UNPOSSIBLE!
-
sumo2049pv sitten
-
seizmo: ei mitenkään. uppaa kuva johonkin ja kirjota urli tänne.
komiaa kamaa kyl.
-
seizmo2049pv sitten
-
Hmm, toimiix?
http://www.coroflot.com/public/individual_file.asp?from_url=true&...
En vaan osaa.
-
sbass2049pv sitten
-
Sun palvelus on jotenkin outo... jossakin sen kuvan on pakko olla, mut ei ihan helposti url löydy...
EDIT: löytyhän se sieltä html-koodin seasta:
www.coroflot.com/user_files/individual_files/123975_iiUGJyvmk9EYNRu7Pfb7FoOII.jpg
Hieno kuva. Kuka postaa ensimmäisen armeijakuvan, niin saadaan muovisotilaita kehiin =o)
-
seizmo2049pv sitten
-
Kiitti avusta!
edellinen
1 2 3 4
seuraava
- Sinun pitää kirjautua sisään voidaksesi osallistua keskusteluun.
Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sen hetkessä profiilinluonti-sivulta