Foorumi / Uusimmat keskustelut / Feikkimakroilua

JuzzJuzz2050pv sitten
Kategoria: tekniikka

Feikkimakroilua

PINGSTATE.NU PRESENTERAR:

FAKE MAKRO PHOTOGRAPHERANDERNAS... ..DEN

Koska leikki on hauskaa ja kukaan ei jaksa tehdä oikeita töitä, seuraavaa tapahtuu: kaikki tekee feikkimakrokuvia!

Tässä on siis keskusteluketju, jonne nämä työnsä voi postittaa. Kuten hyvien tapojen mukaista on, aloitan itse ensin.

(huomatkaa aivan sikamageet yber-pro-sulkijanlihas-glow-effektit blurrilla laueella, WHA-BAM!)
Niko R.Niko R.2050pv sitten
Näitä on yllättävän hauska väsätä. Ihan norskiräpsyistä saa näyttäviä muutaman minuutin naksuttelulla.

Kuka on eka joka tunkee feikkimakron kaupalliseen duuniin? Pistetäänkö skaba pystyyn?
tomiktomik2050pv sitten
Joo, mä osallistun. On jo muutenkin ollu mietinnäs yks kirjan kansi, johon tolla kikalla sais sopivaa symbolikkaa. Harmi että tuotannosta se tulee aikaisintaan ens vuoden alkupuolella. :/
NeverRainNeverRain2050pv sitten
Täytyy sit itekin osallistua omalla pikaisella tuotoksella :/

tomiktomik2050pv sitten
Kivaa, pitää tehä kotona lisää, nyt on töitäkin. :)

Never: Toi on kyllä siisti!
eruptuseruptus2050pv sitten
sbasssbass2050pv sitten
Mulla on jo työn alla =o)

Tosin aika pieni kuvituskuva...
olli2050pv sitten
eruptus: Järvenpään lätkäkaukalo!
shortyshorty2050pv sitten

En välttämättä viel oikeen hoksannu tätä.
seizmoseizmo2050pv sitten
Heh, mitä vittua? Onks toi niinku syvätty tohon vai? Erittäin hauska jokatapauksessa.
JuzzJuzz2050pv sitten
hyvää
wintertribe2050pv sitten
Hienoja!
Kertokaa miten noita tehdään. GaussionBlurria ympärille ja...Häh?
eruptuseruptus2050pv sitten
re: olli: oikein!
tomiktomik2049pv sitten
shorty: huh, tosi hyvä! Mä jo luulin, että tosta perspektiivistä homma ei toimis, mutta toihan kumos sen oletuksen kertaheitolla.

Kuvissa joutuu kyllä aina syväileen ja blurraamaan eri tasoja, ei ne muuten näytä oikealta.
sbasssbass2049pv sitten
Ei mielellään gaussian blurria, vaan lens blurria jos sellainen photarista löytyy...
Gaussian sumuttaa ikävästi kaiken samansävyiseksi massaksi...
Niko R.Niko R.2049pv sitten
wintertribe: Gradient-maski kuvan päälle ja lens blur. Nopsaa, helppoa.
kalmarkalmar2049pv sitten
kalmarkalmar2049pv sitten
Apua! Tähän jää koukkuun...

kudoskudos2049pv sitten
Eruptuksella ja Kalmarilla ei oikein toimi nuo blurrailut.. Kandee vähän miettiä, mitkä elementit kuvassa on samalla etäisyydellä toistensa kanssa ja blurrailla sen mukaan.
Niko R.Niko R.2049pv sitten
Ja maskiahan voi aina korjata, esim lyhtypylväät tms. voi maskata pysymään sharppina ja eri etäisyydellä olevat asiat sisältää blurriin.
wintertribe2049pv sitten
Sen verran oon vanhanaikainen, että menen vielä photari 7:ssa. Taitaa tuo lensblur olla CS kamaa. Voe voe sentäs!
hallahalla2049pv sitten

Tän plurrailun inversiona syntyy mukavasti takavuosien "ääni muutettu" ja kasvot sumennettu meininki. Sekin oli joskus kova JUTTU.
pinta.tkpinta.tk2049pv sitten

jea
seizmoseizmo2049pv sitten
Hmm... vähän suttuinen, ei tule makrofiilis tästä:
Miten sai kuvan tähän suoraan koneelta?
KelpoKelpo2049pv sitten
UNPOSSIBLE!
sumosumo2049pv sitten
seizmo: ei mitenkään. uppaa kuva johonkin ja kirjota urli tänne.

komiaa kamaa kyl.
Hmm, toimiix?
http://www.coroflot.com/public/individual_file.asp?from_url=true&...

En vaan osaa.
sbasssbass2049pv sitten
Sun palvelus on jotenkin outo... jossakin sen kuvan on pakko olla, mut ei ihan helposti url löydy...

EDIT: löytyhän se sieltä html-koodin seasta:
www.coroflot.com/user_files/individual_files/123975_iiUGJyvmk9EYNRu7Pfb7FoOII.jpg

Hieno kuva. Kuka postaa ensimmäisen armeijakuvan, niin saadaan muovisotilaita kehiin =o)
Kiitti avusta!

• Sinun pitää kirjautua sisään voidaksesi osallistua keskusteluun.
    Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sen hetkessä profiilinluonti-sivulta