Foorumi / Uusimmat keskustelut / Web-kehittäjä / KY
-
petrivilen1017pv sitten
-
Kategoria: rekry
Web-kehittäjä / KY
Helsingin kauppakorkeakoulun ylioppilaskunta hakee palvelukseensa web-kehittäjää ajalle 1.1.–31.12.2008
Helsingin kauppakorkeakoulun ylioppilaskunta (KY) on noin 3 900 opiskelijan energinen ja innovatiivinen palvelu- ja edunvalvontajärjestö. Vuonna 1911 perustettu KY työllistää täysipäiväisesti parikymmentä henkeä, minkä lisäksi toiminnassa on mukana kymmeniä luottamus- ja vapaaehtoistehtävissä toimivia opiskelijoita. Ylioppilaskunta on työympäristönä rento ja joustava, mutta toiminnan luonteeseen kuuluvat myös kunnianhimoiset tavoitteet ja reilu tekemisen meininki. KY:n varsinaisen toiminnan talousarvio vuonna 2007 on noin 1,3 miljoonaa euroa.
Haemme nyt joukkoomme puolipäiväistä web-kehittäjää ajalle 1.1.–31.12.2008. Web-kehittäjä on lomautettuna 12.5.–3.8.2008
Web-kehittäjänä vastaat KY:n verkkopalvelun teknisestä kehityksestä ja toiminnasta. Tehtäviin kuuluvat vuonna 2007 alkaneen viestintäuudistuksen edistäminen, web-sivuston jatkokehitys ja uusien viestinnällisten ratkaisujen toteuttaminen. Työ on hyvin dynaamista, sillä kehitystarpeet nousevat palvelun käytön myötä. Lisäksi vuoden 2008 aikana on tarkoitus käynnistää verkkokaupan ja KY:n sähköisen resurssikalenterin kehitys.
Web-kehittäjältä edellytetään verkkoviestinnän osaamista, www-tekniikoiden, HTML-kielen ja CSS-tyylien hyvää tuntemusta, kuvankäsittelyohjelman (esim. PhotoShop) ja HTML-editorin käyttötaitoa sekä tietämystä PHP-ohjelmointikielestä ja MySQL-tietokannoista. Sisällönhallintajärjestelmien, etenkin WordPressin, käyttökokemus katsotaan eduksi.
Puolipäiväisestä tehtävästä maksettava palkka on 920 euroa kuukaudessa. Toimi kuuluu ylioppilaskunnan toimihenkilöohjesäännön piiriin.
Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa 3.12.2006 klo 16 mennessä osoitteella KY/pääsihteeri, Pohjoinen Rautatiekatu 21 B, 3. krs, 00100 Helsinki. Lisätietoja antaa pääsihteeri Kimmo Kääriä, puhelin 0500 430 546, sähköposti paasihteeri(at)kyweb.fi.
-
petrivilen1017pv sitten
-
Sitten hieman kommentteja:
Itse olen siis työskennellyt nyt kuluvan vuoden KY:llä ensimmäisenä web-kehittäjänä. Työni tavoitteena on ollut suunnata ylioppilaskunnan viestintää printistä verkkoon. Se on ollut hyvin haastavaa ja etenkin siirtymävaihe on vaatinut paljon työtä. Työ on vasta lähtenyt käyntiin, joten itsekin haluan varmistaa, että lapseni saa jatkossakin parhaan mahdollisen kasvattajan. :)
Työolosuhteista sen verran, että web-kehittäjä työskentelee tiiviissä yhteistyössä KY:n tiedottajan, AD:n, hallituksen viestintävastaavan ja pääsihteerin kanssa. Käytännössä web-kehittäjä saa hyvin pitkälle tehdä itsenäisiä päätöksiä kehityssuunnista ja etenkin ratkaisuista, joten pikkupoikamaista luovuutta saa käyttää niin paljon kuin vain pystyy. Myös etätyöt ovat mahdollisia ja työajat web-kehittäjä saa päättää hyvin vapaasti.
Web-kehittäjällä on työvälineinään hyvä tuplanäytöllinen työpiste ja CS3 (tulossa vuodenvaihteessa). Käytössä on firman puolesta PC:t, mutta olen itse osan duuneista tehnyt tottuneemmin Macbookillani.
Ei kannata pelästyä ylioppilaskuntaa työpaikkana. Tämä ei ole mikään pikkupoliitikkojen pesimäpaikka, vaan todella hauska ja rento työpaikka, jossa vapauksia ja vastuita annetaan aivan eri tavalla kuin normiduunissa. Itsensä ja osaamisensa kasvattamiseen KY on aivan omaa luokkaansa.
Duuni sopii kuin nakutettu opiskeluiden oheen, sillä kesän ajan web-kehittäjä on lomautettuna eli voit siirtyä muihin kokopäiväisiin töihin siksi ajaksi tai vetää lonkkaa rannalla. :)
-
petrivilen967pv sitten
-
Bump! Hakua jatkettiin ja vielä voit hakea 14.1.2008 klo 16 mennessä.
Nyt kannattaa hakea, mikäli on mahdollista työskennellä Helsingissä, rennossa ympäristössä ja työtehtävissä saa todella vapaat kädet! Itse työskentelin web-kehittäjänä KY:llä viime vuoden, ja kokemus oli loistava ja ammatillisesti kehittävä. Nyt siirryin toisiin työtehtäviin, joihin olen KY:llä työskennelläsi saanut lukuisia tarjouksia. Kyseessä on siis todella ikkunapaikka suuriin mahdollisuuksiin!
- Sinun pitää kirjautua sisään voidaksesi osallistua keskusteluun.
Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sen hetkessä profiilinluonti-sivulta