Foorumi / Uusimmat keskustelut / Adobella huono asiakaspalvelu?
-
tomni940pv sitten
-
Kategoria: jokapäiväistä
Adobella huono asiakaspalvelu?
Adobelle lähetin ensimmäisen kerran postia parisen viikkoa sitten koskien softan päivitysmahdollisuutta opiskelijaversiosta ammattikäyttöön sopivaksi...
Ei ole kuulunut minkäänlaista vastausta asian tiimoilta, onko muilla minkälaisia kokemuksia Adoben asiakaspalvelusta..?
Aikaisemmin toiminut ok..
-
sami940pv sitten
-
Mulla tuli just TLP-lisenssikysymykseen vastaus parin päivän viiveellä pahoitteluiden kera. Eli en nyt tiiä...
-
rovis940pv sitten
-
mä oon soittanu. ne on vastanneet puhelimeen. eli ihan hyvää palvelua.
-
nikohak940pv sitten
-
Päivitysoperaatio vanhasta pc-versiosta mac versioon kesti n. kaksi kuukautta, viitisen puhelinsoittoa ja kymmenisen sähköpostia. Ei anteeksipyyntöjä.
Siinä firmassa ainut hyvä puoli on tuotteet ja jotenkin on sellainen fiilis, että niissäkin mennään nykyään jossain asiassa yksi askel eteenpäin ja toisaalla taas yksi taakse.
-
tomik940pv sitten
-
Ei mullakaan kehumista.. kolmisen kertaa olen joutunut asioimaan, ja sanoisin että melkoisen hidasta ja joustamatonta palvelua. Viimeksi asiakaspalvelutyyppi kämmäs yhden jutun, jonka vuoksi päädyin maksamaan ekstraa (tarjousaika meni sivu suun :/ ) ja odottelemaan ylimääräiset kolme viikkoa.
-
tomni940pv sitten
-
Ittellä sähköpostikyselyssä tällä hetkellä se pointti, että haluan kirjallisena vastauksen, jotta voin sen jemmata vastaisuuden varalle..
-
Myrskis940pv sitten
-
Oli just sama tilanne joku kuukausi sitten kuin Tomnilla. Ensin pistin sähköpostia, sitten soitin, soiton jälkeen alkoi homma rullaamaan ihan eri tavalla. Tosi mukavaa palvelua kyllä, ja hoitui nopeasti. Ja onnistui muuten päivityskin, fyffeä vaan vähän väliin niin avot. :)
-
juolukka939pv sitten
-
Joo ite pistin mailia joulukuussa, vastausta ei kuulunut.
-
rovis939pv sitten
-
mä joskus soittelin sinne kun distiller kaatuili mystisesti, ongelmaksi osoittautui norton antivirus, joka blokkasi distillerin toimintaa. Adoben tyyppi vielä lähetti mulle niiden sisäisen ohjeistuksen asiasta. Ne eivät kai virallisesti oikein pystyneet sanomaan, että älkää käyttäkö norttonia.
Eli puhelin käteen ja asiakasnumero valmiiksi...
-
nikohak939pv sitten
-
Joo kyllä loppupeleistä tässä maailmassa kaikki hoituu paremmin kasvotusten tai puhelimen välityksellä, kuin meilaamalla.
-
Lassbert939pv sitten
-
Vienosti aiheeseen liittyen...
Taittoproggis painaa päälle ja Adoben tuki on jo nukkumassa.
Onko kukaan yrittänyt CS3 päivityksen jälkeen enää asentaa CS2:sta?
Asiakkaalla on koneella vanhemman CS2:n Indesign ja samalla pitäisi mennä myös nyt, jotta saavat myös heiän koneilla auki.
Ongelma on ettei CS2:n Installeri anna asentaa vanhempaa versiota Indesignista koneelleni.
Kokemuksia?
-
nikohak939pv sitten
-
Tallenna cs3:sta inx muodossa ja käske asiakasta päivittämään cs2:n uusimpaan versioon. Pitäis toimia. En usko että CS3:sta saa mitenkään kivuttomasti asennettua CS3:n rinnalle.
- Sinun pitää kirjautua sisään voidaksesi osallistua keskusteluun.
Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sen hetkessä profiilinluonti-sivulta