Foorumi / Uusimmat keskustelut / Aika hyvä CS4 tarjous

barcoderbarcoder1329pv sitten
Kategoria: tekniikka

Aika hyvä CS4 tarjous

Adobe näyttää tosissaan haluavan kaikki aiemmat päivitykset skipanneetkin mukaan CS4 huumaan. Mistä tahansa CS-paketista päivitys Design Standardiin 450e+alv ja Design Premiumiin 650e+alv (jälkimmäisessä siis Flash ja Dreamweaver mukana)

Siis jos päivittää ennen helmikuun loppua....

Kävin piruuttain katsomassa jenkkilän Adobe Storen hinnat niin taas jenkkiläisiä suositaan, Design Premium upgr 599doll eli 400 euroa! Standard pyörii varmaan jossain 250e paikkeilla....dääämit

Eli esim. CS1 paketin omistaja joka haluaa CS4 Illun, Indesignin, Photohopin ja Acrobatin selviää Standard-päivityksellä suomestakin hintaan 450e+alv!!
VilzuVilzu1329pv sitten
Jep. Huomasin kanssa saman tarjouksen. Nyt pitäisi jostain löytyä vanhoja CS-paketteja, että saisi tuosta kaiken hyödyn irti. Myyntitarjouksia otetaan vastaan. :) ville (miukumauku) shakti-helsinki.com
jouni1329pv sitten
Jumantsuikka! CS2 paketti toimii niiiiiiin bugisesti Intel-macilla että nyt lähtee kyllä vaihtoon (illu & indesign kaatuu joka päivä muutaman kerran).
Kiitti vinkistä!
vihannesvihannes1329pv sitten
Nyt pitäisi jostain löytyä vanhoja CS-paketteja, että saisi tuosta kaiken hyödyn irti. Myyntitarjouksia otetaan vastaan. :)

sama. ;) mik ät kolahti dot com
BarbapapaPede1329pv sitten
Joo..mullekkin saa lähettää tarjouksia vanhoista CS-paketeista:
povaskai (ättä) gmail.com
ernesternest1329pv sitten
http://cgi.ebay.com/Adobe-Creative-Suite-CS-3-3-Design-Standard-M...
Perry1329pv sitten
(vedänpäs nämä sanani takaisin, saa poistaa)
blaah1329pv sitten
Mistä nuo hinnat hei löytyy? AdobeStore? Pitäis mennä heti mankumaan päivitystä pomolta ja olis mukava näyttää hinnat...
dzamdzam1329pv sitten
Siis täh? Mistä tota päivitystä saa ostettua?
Suomen Adobe Storestahan tota...
Alemman kuvan hinta on sis ALV.

Mä kyllä miettisin kaks kertaa että kanstisko sittenkin ottaa premium-versio. Flashille, DW:lle ja Fireworksille tulee lisähintaa 200e eli n.65e/softa. Jälkikäteen tulee aika paljon kalliimmaks hommata niitä.

renegade1329pv sitten
Hmm, mitenkäs kun itse olen ostanut CS3 Design Premiumini keväällä jenkeistä, voikos tuon siis myös päivittää Adoben jenkkistoren kautta? (=jenkkistoren hinnoilla) :D

Mun käsittääkseni Adoben jenkkiStore myy tavaraa vain niille joilla on US-luottokortti ja laskutusosoite jenkeissä. Näin ainakin aiemmin.

Myöhemmin varmaanikin jotkut yksityiset jenkkiläiset kauppiaat myyvät tuotteita taas myös eurooppaan jenkkihinnoilla. Mutta voi olla että onnistuu vasta kun hinnat taas nousevat (eli 28.2. jälkeen) Vaikea sanoa miten tulee menemään.

Jenkeistä ostetun CS3:sen voi toki päivittää suomesta ostetulla paketilla tai päinvastoin.
Fixx1328pv sitten
Katsoo sieltä adoramasta onko niillä tuota tarjousta kans.
Niko R.Niko R.1328pv sitten
Aha, pitää varmaan sitten päivittää.
leinokainenleinokainen1328pv sitten
Perkele. Oon vähän epäselvyyksissä näistä creative suite hommista. Osaisko joku konkari heittää käytännön vinkin mulle, että mitä kantsis tehdä ja hankkia?

Mä tarvitsen Dreamviiverin ja fotarin, indesign ois kiva olla kans jos sitä joskus jaksais opetella.

Oon nyt koulun opiskelijalisenssi CS1:llä, ja oon vaihtamassa tietokonetta vielä tän vuoden puolella intel mäkkiin (nyt ibook). Mitä mä teen on kuvankäsittelyä ja siinä sivussa vähän webbihommia, ei mitään törkeen raskasta ja aika perusjuttuja.

Mikä on halvin tapa saada intel pohjalle tehty fotari ja driimviiver kombo, jolla vois tehdä duuniakin? En tiedä onko CS4 mulle tarpeellinen, kun olen jo CS1 tyytyväinen siihen mitä voin kuville tehdä. Ja ajattelin hankkia Lightroom 2 raakaworkflowta varten. Se vaikutti erittäin hyvältä, melkein tekee turhaksi fotarin mulle.

Kiitti vinkeistä jos irtoaapi!
beyonder1328pv sitten
Tuolla pyörii ylimääränen Adobe Creative Suite 2 Standard (OSX), jos hyvä tarjous tulee, niin vois kai sen myydä. Laittakaa mailiin tarjousta.

dzamdzam1328pv sitten
Kun mulla on nyt CS3 Design Standard -paketti, voinko käytännössä päivittää sen CS4:n yhteydessä esimerkiksi Master Collectioniin ihan ilman mitään sen kummempia ongelmia?

Lähinnä varmaan tulisin maksaneeksi sen pari sataa lisää ja päivittäneeksi Design Premiumiin läskin jne. vuoksi, joten onko tää ihan mahdollista ilman vippaskonsteja?

Stupido kysymys, mutta kun ei näistä ikinä tiedä...
tomiktomik1303pv sitten
CS4 ilmeisesti tuli ulos jo 15.10., mitenköhän ton upgraden sais tilattua Jenkeistä? Adorama ja B&H tarjoaa eioota.
Carlos1303pv sitten
Mä tilasin just suomen Adobestoresta boxin ja arvioitu toimituspäivä 26. marraskuuta! Melko pitkä. Adoben sivuilla jotenkin tosi sekavasti sanotaan toisessa kohtaa now available ja sit toisessa kohtaa pre-order only. Ota noista sit selvää onx vai ei.
VilzuVilzu1303pv sitten
Mä tilasin muistaakseni viime viikon tiistaina ja sain eilen.
barcoderbarcoder1303pv sitten
Meiltä lähti tänään ekat boxit jo eteenpäin asiakkaille...
kaskelottikaskelotti1302pv sitten
Education version päivittäminen ei ilmeisesti onnistu mitenkään halvemmalla, vaan pitää päivittää täydella hinnalla "oikeaan" versioon. Mutta voiko Education CS3:n myydä eteenpäin ja ostaa sitten vain erikseen uuden CS4:n? En oikein löytänyt Adoben sivuilta mitään tietoa asiasta. Onko jollain kokemusta opiskelijaversion jälleenmyynnistä?
Acumen1302pv sitten
kaskelotti, edu tai student versioita ei voi myydä eteenpäin (kysyin aivan hiljattain tätä Adoben tuotetuesta).

Päivitys edu -versiosta onnistuu kyllä esim. seuraavaan full versioon, mutta hinta on tosiaan tuo sama upgrade-hinta kuin muillekin kuolevaisille :)

edit: ja laitetaas Adobe -tädin vastauskin vielä alle kokonaisuudessaan:

"Jos päivitätte Educational CS3 version CS4 versioksi voitte kyllä myydä päivityksen, mutta ette Educational täysversiota. Henkilölle jolle myytte päivityksen pitäisi olla täysversio esim. Master Collection CS3 jotta hän voisi käyttää tuotetta laillisesti."
kaskelottikaskelotti1302pv sitten
Ok, kiitos tiedosta. Jotain tämän suuntaista arvelinkin, mutta oli hyvä saada varmistus.
jokijoki1302pv sitten
Nyt täytyy kysyä viisaammilta.

Olen opiskelija mutta pitäisi duunailla myös kaupallista välillä. Käsittääkseni edu-lisenssillä voi tehdä myös rahaa? Olenko oikeassa? Vai onko tähän tullut sittemmin muutoksia? Voiko opiskelija ostaa edu-lisennillä varustetun cs4-paketin? Adobe Storesta näitä saa, eiks nii?
Acumen1302pv sitten
Joki, löytäisit vastauksen tähän jos hieman viitsisit kaivella foorumia searchillä.

Lyhyesti: Edu-versiolla saa, student-versiolla ei.
jokijoki1302pv sitten
Kaivelin searchillä ja syvältä -> löytyihän se vastaus sieltäkin. Softaa tilaukseen.
ooppa1302pv sitten
Itselläni ei ole varmaa tietoa, mutta kuulin kaverilta, että Flashillä ja DW:llä ei saisi tehdä kaupallisia duuneja (siis edu versioilla). Liittyy kuulemma joihinkin Macromedian sotkuihin.

Varmaa tietoa ei siis ole, mutta suosittelisin varmistamaan asian ettei jälkikäteen pääse harmittamaan.
Acumen1302pv sitten
.. tai sitten luottaa Adobe tädin antamaan hyvin yksioikoiseen vastaukseen, ja jemmaa sen talteen.. ja sitten mahdollisissa FBI-getonthefloor-you-filthy-software-pirate -kaltaisissa ongelmatilanteissa kaivaa sen sitten esille :)
osssiosssi1302pv sitten
Mua nauratti noi Illustratorin ja Flashin "uudistukset". Iso osa niistä oli Macromedian tuotteista napattuja, viis vuotta vanhoja toimintoja. Mutta mikäs siinä; kun nielaisee kilpailijansa niin voi esitellä kaverin vanhat featuret uudistuksina.
  • Sinun pitää kirjautua sisään voidaksesi osallistua keskusteluun.
    Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sen hetkessä profiilinluonti-sivulta