Foorumi / Uusimmat keskustelut / M: kaikkea maan ja taivaan väliltä
-
tonio210pv sitten
-
Kategoria: ostetaan ja myydään
M: kaikkea maan ja taivaan väliltä
Iskin elämänmuutosten tieltä huuto.netiin kaikenlaista potentiaalisesti mielenkiintoista. -> http://is.gd/7TQZW
- Numero-zinen irtonumeroita
- valikoiman DVD-leffoja
- tyylikkään Adidaksen laukunheittäjätakin (xl)
- tyylikkään ja lämpimän Topmanin kipparitakin (xxl)
- Lomography Sidekick -monitoimilaukun
- (toimeksiantona) hauskan Hello Kitty -käsilaukun
Lisäksi mahdollisuus poistaa ilmaiseksi/Lakrisalilla Martelan ysäri työpöytä, sekä sekalaisia lehtinippuja (Taide, Macworld & MacLife & MacAddict, The Economist, New Yorker).
Tämä taisi olla vasta alkua, eli lisää on tulossa. Jos jostain noista on jotain kysyttävää, sähköpostiosoite löytyy profiilista.
Edit: Veli-lehdet pummissa juliukselle.
-
tonio210pv sitten
-
Niin, noi kaikki myyntiartikkelit lisätietoineen löytyvät siis tuon is.gd-linkin takaa.
Tässä vielä varmuuden vakuudeksi kuva em. pöydästä in action. Samaan kauppaan tulee mukaan pöydän alta pilkistävä Ikean rakkaudella valmistama lipasto.
-
Fjontos210pv sitten
-
Pistinpä oikein meiliä tulemaan.
-
tonio210pv sitten
-
Lisää kuvia:
Adidas-takki näyttää valot päällä tällaiselta:
Lomolaukku puolestaan selittyy parhaiten kuvakertomuksen avulla:
1. Laukku on kaksiosainen, osat saa helposti irti toisistaan ja niitä voi käyttää joko yhdessä tai erikseen (molemmissa on oma olkahihnansa).
2. Laukun isommassa osassa on laukun levyinen etutasku, sekä sen takana vetoketjullinen salatasku.
3-4. Isomman laukun päätaskuun mahtuu nippu vinyylilevyjä tai esimerkiksi kuvassa esiintyvän 15" MacBook Pron kaltainen kannettava tietokone.
5. Myös päätaskusta löytyy vetoketjullinen salatasku.
6. Pienempi laukku koostuu kahdesta lokerosta, joihin kumpaankin mahtuu pokkarikokoinen kamera. Molemmista löytyy myös verkkopussi joissa on kätevä kuljettaa esim. filmirullia tai avaimia.
7. Vasemmanpuoleisen lokeron läppä on kaksikerroksinen, joista alempaan on kätketty jälleen yksi vetoketjullinen tasku.
8. Pienemmän osan takaa löytyy vielä laukun erikoisin detalji: 12 kpl muovitaskuja kymppikokoisille valokuville. Näin kulkee portfolio kätevästi aina mukana.
-
Juzz209pv sitten
-
Minkä hintainen tuo vekkuli laukku on? ja mahtuuko sinne esimerkiksi 17" MacBook Pron kaltainen tietokone?
-
keppa209pv sitten
-
Laukku kiinnostaa! Saako tulla vakoilemaan? Ja udella monellako juurolla irtoaisi, etten suotta tule ovenmattoasi kuluttamaan? Ja harmittelen vielä, ettei Numerot irtoa Lakrisalilla!
-
tonio209pv sitten
-
17" ei mahdu, sillä 15":lle tuo on kuin valettu.
Laukun hinta määräytyy kysynnän ja tarjonnan kultaisten lakien mukaan tuolla kaikkien rakastamalla huutokauppasaitilla, sen verran voin paljastaa että hintavaraus on 30 egeä.
Olen lähdössä keskiviikkoillalla reissuun josta palaan sopivasti huutojen sulkeutuessa, mutta vaklailu voisi järjestyä päiväsaikaan huomenna tai ylihuomenna meidän konttorilla Taka-Töölössä.
Insider trading -vinkkinä vielä sellainen, että mikäli käy niin että jengillä on noita uudempia Numeroita niin ettei niistä rahaa irtoa, saattaa valuutan vaihtaminen euroista Lakrisaliin tulla ajankohtaiseksi.
-
erp209pv sitten
-
Löytyykö sulta numerosta sitä ensimmäistä liukaskantista issueta? Oma kokoelma on muuten täydellinen mutta oon joskus tyhmänä teininä ottanut joitain sivuja irti kyseisestä numerosta.
-
tonio209pv sitten
-
Valitan, nuo huuto.netissä listatut on mun koko kokoelma.
-
julius209pv sitten
-
laitoin veli-lehdist huutoa kehiin, jos niit joku kovasti enemmän halajaa niin huutakoon perässä.
-
keppa209pv sitten
-
Aaaargh, nää päivän ajankohdat on vähän huonoja kyl nojtojen kannalta, vaikka varmaan ihan teidän naapurissa asunkin. Mutta just nämä päivät kun menee täällä etelämmässä. No, ehkä jollakulla on kovempi tarve tolle laukulle anyhow, makee kyl!
Harkitsen vielä numeroista huutamista.
-
nirbu209pv sitten
-
addu-takki kiinnostaa, mutten jaksa/ehdi huudella. :(
-
tonio197pv sitten
-
Update: Pöytä ja addutakki meni. Lomolaukku ja kipparitakki varattu, käytännössä myyty.
Numerot 9, 13, 14, 15, 16, 18 ja 19 pummissa
keppa:lle.
-
tonio195pv sitten
-
Ennakkovaroituksena, mietin vakavissani seuraavista objekteista luopumista:
- Star Wars -Monopoli (Original Trilogy Edition (p) 1996) -> http://starwars.wikia.com/wiki/Star_Wars_Monopoly
- Ecto-1 -koottava -> http://www.starshipmodeler.com/Other/pl_ecto1.htm
- Revellin Calypso-koottava (eli Cousteaun laiva, haihäkkeineen päivineen)
Sopii tiedustella sähköpostitse, hinnoista en osaa vielä sanoa yhtään mitään.
-
keppa195pv sitten
-
Mä noudan noi numerot sulta kunhan saan yhtelaskettua montako lakrisal pötköä se tekee, ja naputeltua sitten sen pohjilta sähköpostin. Taka-Töölössä asun niin sieltä sit mielellää noudan, ja katsastan vielä ton laukun jos se siellä on. Se kun on makee mutten tiedä käyttäisinkö oikeasti ikinä, ehkä... ookko palaan kohta/illalla.
-
tonio195pv sitten
-
Ok, siinä tapauksessa en laita Nummeroita uudelleen myyntiin. Ja laukkua saa ihastella mutta sille on jo olemassa uusi omistaja.
-
har195pv sitten
-
- Revellin Calypso-koottava (eli Cousteaun laiva, haihäkkeineen päivineen)
, Saattais kiinnostaa. Löytyykö tarkempia skepsejä ja 'sim hintaa?
-
tonio195pv sitten
-
Calypson mittakaava 1:125, mallin pituus valmiina 33,5 cm. Pakkauksen (c) on vuodelta 1991 ja se on avattu mutta täydellinen, eli siirtokuvat ja ohjeet on luonnollisesti messissä (pun intended). Mallin varustelu sisältää itse laivan lisäksi nostokurjen, sukelluskellon, kameratelineen, helikopterin, kumiveneen, 2 moottorivenettä, 2 sukeltajaa, tiikerihain, haihäkin sekä displayjalustan. Vain Esteban puuttuu. Eiku.
Kai toi vois olla parin kolmen kympin setti... aloin tosin vähän epäröimään kun tsekkasin laatikon sisälle. Mutta taudin tila on sen verran vakava, että jos en hankkiudu näistä nyt eroon, hommaan seuraavaksi Finnjetin (katselin sitä jo kaihoten yhden liikkeen ikkunassa) ja sitten ties mitä. Enkä kuitenkaan saa koskaan yhtään mallia kasattua. Lienee parempi että alan mieluummin kasaamaan vaikka porinkielistä gangstarap-levyä.
-
pepi.koistinen194pv sitten
-
^mä voisin ostaa tuon pois parilla kympillä ja Lakrisal™illa.
-
har194pv sitten
-
^ Daaaimn! Pepiki käy jo fronttaa! :)
Hmmm... joo parikypää ja rapiat ei ois tosta paha. Kiinnostais kyllä nähä vielä kuv(i)a. Kyseessä on siis varmaan tää (miinus maali)?: http://www.naturecoast.com/hobby/bil560.htm
-
-
^hehhee. Enhän mä voi fronttaa, sä sanoit, että saattais kiinnostaa ja mä sentään olin jo ostamassa:D
Mutta taidat kyllä olla jonossa mua ennen:)
Entäs jos mä ostan kumiveneeen ja 2 sukeltajaa ja sä saat loput?
-
tonio194pv sitten
-
Mä napsaisen tuosta pari kuvaa nyt kun ulkoa kerrankin tulee riittävästi valoa meikäläisen kuvauskalustolle, eli iPhonelle.
Toi linkattu ei muuten ole sama, sen valmistaja on Billing Boats, tämän Revell. En löytänyt just tästä 1991-versiosta matskua netistä, vuonna 1976 julkaistu pienoismalli oli jo vähän paremmin edustettuna.
Eiks ketään muuten oikeasti kiinnosta Ecto-1? Sehän on siis Ghostbustersin haamunjahtausbiili.
-
tonio194pv sitten
-
Calypso-boksi ulkoa:
Calypso-boksi sisältä:
-
har194pv sitten
-
Äh, sorde. Taidan antaa pepille nyt tilaa. Ja ihan oikeessahan oot p, elikkäs se joka ekana lakrisalia tarjoaa menee ohi jonossa :)
Kiitos, tonio kuvista. Ecto 1 olis ollu n. 14 vuotta sitten kovin juttu. Nyt itseäkin ahistaa kaikki vanhat figut ja mallit jotka kaapin pohjalla odottaa tuomiopäivää.
-
tonio194pv sitten
-
no hard feelings, har.
pepikoo, jos kaupat tuossa yllä esittämilläsi vaihtovälineillä kiinnostaa, pistä mailia. Osoite löytyy prohviilista.
-
-
Oujee.
-
tonio191pv sitten
-
Aijoo, pienen updaten paikka: pienoismallit ovat löytäneet uudet omistajansa, kunhan uudet omistajat vain löytävät pienoismallinsa.
Tähtien sota -monopolista kuunnellaan tarjouksia -> toni at laaxo dot com
- Sinun pitää kirjautua sisään voidaksesi osallistua keskusteluun.
Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sen hetkessä profiilinluonti-sivulta