Foorumi / Media / Palkkio kuvankäsittelystä
-
kidrok2030pv sitten
-
Kategoria: media
Palkkio kuvankäsittelystä
Kuvankäsittelystä laskuttaminen on minulle uutta ja kysyisinkin neuvoanne asiallisesta tuntipalkkiosta?
Yleensä teen kuviini vain "perus säädöt" ennen toimittamista asiakkaalle eli laskutan pelkästään itse kuvaukseen käytetyistä tunneista/kuvista. Tällä kertaa mainostoimisto on kuitenkin liian kiireinen tekemään kuvankäsittelyä itse. Jälkiduuniiin arvioin kuluvan noin 12 tuntia ja kuvat tulevat esitteisiin/mainoksiin. Laskutan suoraan loppuasiakasta joka on kaupungin omistama palveluyhtiö. Ajattelin alustavasti tuollaista n.35e/h, miltä kuulostaa?
-
gncd2030pv sitten
-
Pullo viina per projekti.
;)
-
DJK2030pv sitten
-
Ei, taisit gncd katsoa ton graafisen suunnittelun hinnastosta. Kuvankäsittelystä saa vaan kaljaa.
Iltavuoro on muuten night shift, sift meinaa seulomista.
-
iMiksu2030pv sitten
-
Osko tää suuntaa antava? http://www.teme.fi/PALKAT/eloktyo.htm
-
Acumen2030pv sitten
-
35€ / h alvit 22% sisältäen vai ilman?
-
arton2030pv sitten
-
kait siihen nyt ainakin alvit tulee päälle?!
-
Niko R.2030pv sitten
-
Mieti kuukausipalkka(brutto) mihin olet tyytyväinen, jaa työtuntien määrällä (~150) ja voilaa, sinulla on tuntihinta. Siihen lisäät alvin ja lykkäät laskun.
Tai sovi hinta/kuva.
Sen voin antaa vinkiksi, että yhtään vaativammasta kuvankäsittelystä toi 35€ on aika halpa hinta.
-
seizmo2029pv sitten
-
35 € / tunti tekis meikäläiselle 5250 € / kuussa. Liian vähän kyllä kuvankäsittelystä, tuplaa vähintään.
- Sinun pitää kirjautua sisään voidaksesi osallistua keskusteluun.
Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, voit luoda sen hetkessä profiilinluonti-sivulta